W.M.'B'
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:42, 10 Wrz 2012 Temat postu: 16.09.2012 borowiec (Chrzanów) |
|
|
Zaczerpnięte z innego forum, nie jestem organizatorem tylko rozsyłam temat po innych forach.
"Zygmount
Dzień dobry.
Chciałbym zaproponować wymianę kompozytu na terenie Borowca (Chrzanów)
Generalnie zależy nam na trochę bardziej rozbudowanej rozgrywce niż na zwykłej jebance do każdej żywej istoty,
a to z kolei jest uzależnione od liczby graczy, dlatego dobrze by było aby tych przybyło jak najwięcej.
Kto był, to wie co to jest za teren. Teraz jest przerąbane, bo wszystko zmieniło się w jeden wielki gąszcz.
Aczkolwiek, teren jest dość zróżnicowany i zarazem trudny, a przez to ciekawy.
Tym razem postanowiliśmy rozszerzyć teren działań za linię Chechła, która to za razem będzie linią frontu.
Typ i cele rozgrywki:
Ogólnie mówiąc, to dobrze znany CTF w stylu BFa, z mechaniką taką jaka użyta była min. na Galmanach:
- Na terenie znajduje się 8 Punktów Strategicznych, 4 po jednej stronie Chechła, 4 po drugiej.
- Każdy przejęty punkt strategiczny generuje określoną liczbę punktów, które doliczane są co pół godziny dla drużyny posiadającej w/w punkt.
- Punkty strategiczne położone w bardziej przerąbanych lokacjach dają więcej punktów niż te które są np. bliżej głównego respawnu.
- Drużyna, która po upływie czasu przeznaczonego na rozgrywkę ma więcej punktów na koncie wygrywa, więc zajęcie wszystkich punktów
po swojej stronie i kampienie przez cały dzień nic nie da.
- Można się poddać.
Zasady zdobywania punktów strategicznych:
- W każdym punkcie strategicznym, co każde pół godziny naliczane są punkty dla drużyny go posiadającej. Tak więc co każde 30 minut wpisujemy
nazwę drużyny i nazwę/ksywę gracza na umieszczonej w każdym punkcie kartce. . Tak jest najprościej.
- Nie wpisujemy się na kartkę w czasie innym niż pełne 30 minut, to jest chyba logiczne, nie?
- Obok każdego punktu strategicznego w odległości ok 100m dostępny jest dodatkowy respawn dla drużyny posiadającej punkt strategiczny, ale
czas oczekiwania truposza na ponowne wejście jest dłuższe od wejścia do gry w przypadku respawnu głównego. (W zależności od punktu strategicznego)
Mechanika:
- Trafienia: Trafienie w ciało/plecak/oporządzenie - trup, trafienie w broń nic nie robi, bo i tak nikt nie przestrzega zasady że trafiona broń jest niesprawna.
- Respawny: Wysyp mięcha, co 15 minut,liczone od pełnej godziny (Respawn główny), Respawn dodatkowy ma swój własny czas oczekiwania.
- Medycy: W zależności od woli graczy.
- Przejścia przez chechło: W większości stworzone przez Matkę Naturę "kładki" wymagają ostrożności przy przechodzeniu, aczkolwiek spróbujemy je tak ulepszyć, żeby
nie tylko Prawdziwi Marines dali radę przejść. Można też przekraczać rzeczkę wpław, ale zalecam ostrożność. Jak komuś wpadnie karabin do wody to jego problem.
Jedyne w pełni bezpieczne przejście to metalowy mostek (oznaczony będzie na mapie) tuż u wylotu oczyszczalni ścieków, tylko trzeba się troszkę nachodzić.
Limit graczy: 38 mld
Limit FPS: W granicach zdrowego rozsądku, żeby nie było konieczności wydawania fortuny na dentystę/operację oka.
Dodatkowe:
- Info o dojazdach itp, wrzucimy, kiedy upewnimy się, że liczba chętnych jest na tyle duża, że opłaca się wyłazić z domu.
- Istnieje możliwość zmiany lub okrojenia scenariusza na potrzeby/narzekania graczy przed rozgrywką.
- Jeśli ktoś chce podejrzeć okolicę z satelity to wpisujemy "Chrzanów, ul. Młyńska 7" - teren działania to te lasy i łąki od zachodniej strony domu.
- Nie zbliżamy się do posesji, nie straszymy ludzi, nie straszymy zwierząt, nie plądrujemy samochodów, nie śmiecimy, nie palimy lasów, nie wrzucamy śmieci do Chechła,
- "ZAKAZ GROMADZENIA SIĘ MŁODZIEŻY I ZAŁATWIANIA POTRZEB FIZJOLOGICZNYCH"
- Jak ktoś jest niepełnoletni, to wymagana zgoda z Wmasg.pl. :O
Wszyscy mile widziani.
Jak ktoś ma dostęp do innych forów to proszę porozsyłać tę wieść dookoła.
Szczegóły podamy w przeddzień jeszcze, ale chyba wszystko jest już chyba dogłębnie wyjaśnione.
W skrócie: (Dla leni)
Teren: Borowiec
Typ: BF CTF.
Respy: tak
Walka w chaszczach, lasach, łąkach.
Wymagana duża ilość graczy
Pzdr.
Zygmount"
Post został pochwalony 0 razy
|
|